erwininafrika.reismee.nl

Finale Ticketsss

Hallo vrienden!

ik ga het kort houden, as dinsdag volgt een uitgebreid verslag. maar dit moet ik even kwijt!

Afgelopen week was onvoorstelbaar, van een 4 sterren hotel in dubai naar een overnachting in khayelitsha. wow. en na het winnen van de halve finale ben ik in capetown op zoek gegaan naar een mogelijkheid om naar johannesburg te reizen, dat is gelukt, ik ben er nu en heb net twee kaartjes voor de finale gescoord op de ali iligalie markt, maar wel even gecontrolleerd bij de fifa desk :)

WOHOOO

Reacties

Reacties

Teunis

Kerel het is je gegund maarrrrrrrr IK BEN FUCKING JALOERS!!! Wat een unieke kans om daar bij te zijn!!! Geniet ervan en ik hoop dat het een feest wordt om NOOIT meer te vergeten!!!!

Klaas

Lucky bastard !! hahaha
Geniet ervan , zo'n kans krijg je ook niet vaak :D

pa en ma

Hartstikke goed dat je 2 kaartjes hebt. En nu maar hopen dat Nederland wint.
Veel plezier

opa en oma

hoi erwin leuk dat je bij de wedstijd bent geweest jammer dat we niet hebben gewonnen geniet er maar van opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!